2004
Přes zimu se zrealizovalo několik
úprav. Snad největší a nejdůležitější je výměna nádrže
včetně zhotovení ručního řazení zpátečky, instalace otáčkoměru, výroba
plechové stupačky,
nové umístění zapalovacích cívek. Fotografie jsou z 1.5.2004.
Máme starosti s mazáním -
jakmile se motor ohřeje, neustále problikává
kontrolka tlaku oleje. Hledáme příčinu.
12.6.2004 úspěšně absolvujeme
Dněpr sraz ve Svojanově, elektriku dodává
velká baterie, ukrytá v sajdě. Alternátory stále v opravě.
O týden později se zúčastníme
BMW srazu, cestou zpět přes Skalici. Máme nový
hlavní světlomet, zatím v černé barvě.
V červnu konečně dorazila objednaná přední kyvná vidlice z Uralu.
Rozebrat, dát do laku a zase složit.
Hned z kraje červernce odjel Petr na soustředění tenisu. Po jeho skončení jsme vyrazili v sestavě Vladimír, já, Ruda a Karel pro něj do Seče. Cestou zpět končíme u Uhlířských Janovic v lese. Motor pouze rachotí. Drobná závada - přetržený klikový hřídel.
Při příležitosti opravy motoru
montujeme nalakovanou přední vidlici a světlomet.
Následuje nezdokumentovaná cesta
do Staré Paky, kde vypovídá službu převodovka.
Vladimír se vrací do Prahy
na dvojku.
Půjčuji převodovku od Jirky a na sajdu dáváme třetí kufr
na nářadí. Vyrážíme do na týden do Paběnic.
V týdnu si stěžuji na slabý výkon
motoru, probíhají neúspěšné pokusy o seřízení ruských karburátorů.
Objednávám dva nové karburátory z Jawy.
Posléze zjišťujeme totálně vyčvachtané
vodítko výfukového ventilu levého válce. Povolávám z Prahy Majdalenku s
autem, jedu si vypůjčit
jinou hlavu do Brna a druhý den ráno hlavu měním.
Přijely i nové karburátory.
Zbytek týdne již Vladimír nezlobí.
Sezonu uzavíráme ve Zbynech na kolařském víkendu.