2004

Přes zimu se zrealizovalo několik úprav. Snad největší a nejdůležitější je výměna nádrže
včetně zhotovení ručního řazení zpátečky, instalace otáčkoměru, výroba plechové stupačky,
nové umístění zapalovacích cívek. Fotografie jsou z 1.5.2004.

 

Máme starosti s mazáním - jakmile se motor ohřeje, neustále problikává
kontrolka tlaku oleje. Hledáme příčinu.

 

12.6.2004 úspěšně absolvujeme Dněpr sraz ve Svojanově, elektriku dodává
velká baterie, ukrytá v sajdě. Alternátory stále v opravě.

 

O týden později se zúčastníme BMW srazu, cestou zpět přes Skalici. Máme nový
hlavní světlomet, zatím v černé barvě.

 

V červnu konečně dorazila objednaná přední kyvná vidlice z Uralu.

 

Rozebrat, dát do laku a zase složit.

 

Hned z kraje červernce odjel Petr na soustředění tenisu. Po jeho skončení jsme vyrazili v sestavě Vladimír, já, Ruda a Karel pro něj do Seče.  Cestou zpět končíme u Uhlířských Janovic v lese.  Motor pouze rachotí. Drobná závada - přetržený klikový hřídel.

 

 

Při příležitosti opravy motoru montujeme nalakovanou přední vidlici a světlomet.

 

Následuje nezdokumentovaná cesta do Staré Paky, kde vypovídá službu převodovka.
Vladimír se vrací do Prahy na dvojku.

 

Půjčuji převodovku od Jirky a na sajdu dáváme třetí kufr na nářadí. Vyrážíme do na týden do Paběnic.

 

V týdnu si stěžuji na slabý výkon motoru, probíhají neúspěšné pokusy o seřízení ruských karburátorů.
Objednávám dva nové karburátory z Jawy. Posléze zjišťujeme totálně vyčvachtané
vodítko výfukového ventilu levého válce. Povolávám z Prahy Majdalenku s autem, jedu si vypůjčit
jinou hlavu do Brna a druhý den ráno hlavu měním. Přijely i nové karburátory.

 

Zbytek týdne již Vladimír nezlobí.

 

Sezonu uzavíráme ve Zbynech na kolařském víkendu.